Úvod Zaujímavosti Zvýšte povedomie o vašom produkte!

Zvýšte povedomie o vašom produkte!

2907
0
ZDIEĽAŤ

Napísať kvalitný PR článok, ktorý redaktori vydávajú predovšetkým v elektronických médiách, nie je vôbec také jednoduché, ako sa zo začiatku môže zdať. Pred samotným napísaním textu je dôležité, aby copywriter poznal váš produkt, v opačnom prípade by článok neplnil takú funkciu, akú by mal.

SEO článok – aký by mal byť?

V prvom rade je dôležité vybrať si vhodnú a najmä pútavú tému! Málokoho zaujme článok so všedným názvom typu „Vďaka týmto radám schudnete za 2 týždne!“. Je vedecky dokázané, že ľudí zaujímajú čísla a rôzne výskumy, čiže aj takýmto spôsobom môžete zvýšiť šance, aby sa stal váš článok úspešným. SEO články obsahujú kľúčové slová (key words), ktoré po kliknutí presmerujú čitateľa na váš web. Dajte však pozor na to, aby bol text koncipovaný nenútene a nie príliš nápadne. V úvode je vhodné čitateľa uviesť do problematiky, následne navrhnúť možnosti riešenia a v závere sa môžete zamerať na doporučenia či rôzne postrehy. Pamätajte, že celá štruktúra i kľúčové slová by mali byť aplikované v rozumnej miere, keďže cieľom čitateľov nie je prezeranie reklamných článkov!

Kde mám článok uverejniť?

PR články je možné uverejniť na rôznych portáloch, resp. magazínoch, ktoré sú na tieto druhy článkov zamerané. Vy týmto spôsobom získate spätné odkazy, profesionálny copywriter napíše článok za vás, čiže vy sa touto problematikou nemusíte vôbec trápiť. Web Blueinfo.sk združuje širokú sieť magazínov, zabezpečuje copywriting a vďaka dlhoročným skúsenostiam sú články pre klientov pútavé, originálne a vytvárané tak, aby obsahovali kľúčové slová, ktoré pomáhajú zvýšiť záujem o daný produkt. Okrem toho máme za sebou niekoľko úspešných online projektov, čo je dôkazom toho, že dbáme na kvalitu a profesionálny prístup. Neváhajte a kontaktujte nás – my vám vypracujeme nezáväznú cenovú ponuku, a to úplne zdarma!